Korduma kippuvad küsimused

Sellele lehele oleme kogunud küsimused ja vastused mis puudutavad uut Viking Line Club`i. Ehk leiad vastuse oma küsimusele siit.


Milliste teemade osas saab mind aidata Viking Line Club telefoniteenindus?

Viking Line Club klienditeeninduse meeskond abistab liikmelisust puudutavates küsimustes telefoni teel tööpäevadel kl 9.00- 12.00, tel +358 (0)9 123 575  (lisandub tavahind)

Broneerimise ja reisimisega seotud küsimustes palun võtke ühendust meie reisiteeninduse telefonil 1719 (0,80 €//kõne + operaatoritasu), avatud E-R 8.00-20.00 ja L-P 9.00-18.00.

Sa võid muuta ja uuendada oma andmeid ka „Minu andmed“ leheküljel (soome keeles).

Ma olen oma Viking Line Club kaardi ära kaotanud või unustanud oma liikmelisuse andmed. Kas ma pean uuesti liituma?

Ei, sest sul juba on olemasolev ja kehtiv profiil. Palun võta ühendust Viking Line Club klienditeenindusega e-posti teel.  

Ma olen ära kaotanud oma Viking Line Club kaardi. Mis ma tegema peaksin?

Sa saad taotleda uut kaarti e-posti teel Viking Line Club klienditeeninduse kaudu. Tasuta kaart saadetakse sulle umbes 2 nädala jooksul.

Kui sa plaanid varem reisida, võid sa broneerimisel kasutada oma klubiliikme numbrit ja terminalis esita oma dokument. 

Soovi korral võid paluda ka ajutist liikmekaarti laeva informatsioonist, et sa saaksid kasutada oma soodustusi laeval.

Kas mu pereliige võib saada paralleelkaardi?

Ei, kuna liikmelisus on personaalne. Kuid klubi liige võib kasutada ühte kaarti broneerimaks reisi rohkem kui ühele inimesele. Palun kontrolli konkreetseid broneerimise tingimusi iga reisi puhul eraldi.

Pane tähele, et Viking Line Club hindade ja soodustuste saamiseks peab klubiliige ise siiski kaasa reisima.

Minu Viking Line Club kaardil on kaks numbrit – milline neist on mu liikmenumber?

Sinu liikmenumber on lühem numbrikombinatsioon sinu kaardil. Kombinatsioon, mis algab 7777 on kaardi number ja seda pole sul vaja kasutada.

Kas Viking Line Club liikmelisus maksab midagi?

Ei. Viking Line Club liikmelisus on tasuta.

Kas klubi liikmeks saamiseks on mingi miinimumvanus?

Viking Line Club liikmeks võib saada alates 18 aasta vanusest.

Ma olen oma salasõna ära unustanud. Mis ma peaksin tegema?

Lihtsaim viis on tellida uus salasõna kodulehe kaudu (soome keeles).

Mu nimi on muutunud. Kas te saadate mulle automaatselt uue Viking Line Club kaardi?

Ei. Palun uuenda oma nime oma Minu andmed lehel (soome keeles) kõigepealt ja siis telli uus kaart e-posti teel Viking Line Club klienditeenindusest.

Minu kaardi magnetriba ei toimi. Mis ma pean tegema?

Palun telli uus kaart e-posti teel Viking Line Club klienditeenindusest. Sinu uus kaart saadetakse sulle 2-4 nädala jooksul.

Kas ma klubi liikmena teenin oma reiside eest punkte?

Sa kogud punkte Viking Line Club liikmelisuse pealt alates 17.02.2017. Me kutsume neid punkte Paatideks. Nüüd võid sa hakata koguma punkte oma reiside ja laeval sooritatud ostude eest. Selle kohta, kuidas neid punkte kasutada saab, saadame info veidi hiljem. Liikmena on sul õigus saada hinnasoodustusi liini- ja kruiisireisidelt. Lisaks saad sa juurdepääsu erinevatele soodustustele laeval ja maal. Vaata Liikmelisuse reegleid (soome keeles). Punkte ei saa koguda hotelli või suvemaja, bussiteenuste, maateenuste või tubakatoodete eest.

Kas ma kogun punkte oma laevaostude pealt?

Sa kogud punkte Viking Line Club liikmelisuse pealt alates 17.02.2017. Me kutsume neid punkte Paatideks. Üks Paat võrdub 1 euroga. Selle kohta kuidas neid punkte kasutada saab saadame info veidi hiljem.

Sa saad Viking Line Club soodustust vastavalt tähistatud toodetelt poodides ja restoranides näidates ette oma klubikaardi. Punkte ei saa koguda hotelli või suvemaja, bussiteenuste, maateenuste või tubakatoodete eest.

Millal ma oma punktid kätte saan?

Sa saad oma reisi eest kogutavad punktid siis, kui oled läbinud terminalis check-in`i oma reisi alguse päeval. Kõik punktid, mis kogutakse laevaostude eest lisatakse igapäevaselt.

Kus ma saan oma punkte näha?

Me saadame informatsiooni sinu punktide seisu kohta igakuiselt. Samuti võid tellid oma punktide seisu e-posti teel meie klienditeenindusest.

Kuidas ma saan oma punkte kasutada?

Oma punkte saad sa hakata kasutama kevadel 2018. Enne seda annavad su punktid sulle õiguse saada erinevaid soodustusi, mis saadetakse sulle e-posti teel. Palun kontrolli, et su e-posti aadress oleks kehtiv. Samuti saadame info selle kohta kuidas oma punkte kasutada veidi aja pärast.

Kui kaua mu punktid kehtivad?

Punktid kehtivad 24 kuud alates esimese ostu sooritamisest.

Kas ma saan punkte ka nende reiside ja ostude eest, mis ma tegin enne klubiga liitumist?

Ei, ei ole võimalik saada punkte ka nende reiside ja ostude eest, mis sa tegid enne Viking Line Club`ga liitumist.

Miks ma saan ainult proportsionaalse osa punktidest arvestades mu broneeringu maksumust?

Sinu broneeringu väärtus jagatakse reisijate arvu vahel. Iga klubiliige saab oma osa punkte.

Kas ma saan oma punkte ka tagantjärele registreerida?

Kahjuks ei saa me punkte tagantjärele anda. Sa peaksid alati lisama oma liikmenumbri oma broneeringut tehes ja näitama oma liikmekaarti poes oste sooritades.

Kas klubiliikmetele on erinevaid tasemeid?

Viking Line Club`l on kaks taset: Klubiliige ja Plus-liige. Plus-liikme tasemele saad kui oled kogunud 1000 paati (= 1000 eurot). Plus tasemel teenid topelt paadipunkte ja Plus-liikmete eripakkumisi.

Kui kaua mu Plus taseme liikmelisus kestab?

 Su Plus taseme liikmelisus kestab sinu praeguse klubiliikme aasta lõpuni ja sellele järgneva perioodi.

Ma hakkan reisi broneerima. Kuidas ma saan Viking Line Club allahindlust ja oma punktid?

Sa pääsed soodusele ligi valides „Viking Line Club“ ringi broneerimismenüüs ja/või logides ennast sisse kasutades oma Viking Club andmeid hüpikaknas, mis ilmub broneerimise 2 kuni 4 astme juures.

Miks ma ei ole saanud uudiskirja kuigi olen klubiliige?

Selleks võib olla mitu põhjust. Siit leiad mõned peamised põhjused ja juhendid nende lahendamiseks.

Alusta sellest, et kontrollid oma Minu andmed (soome keeles) lehel või e-posti kaudu, kas sinu andemete juures olev e-posti aadress on kehtiv. Vajadusel uuenda seda.

Sa oled vajutanud uudiskirja lõpus olevale lingile ja oma tellimuse tühistanud, mis tähendab, et sulle ei tule enam uudiskirju. Uuenda oma tellimust e-posti teel.

Uudiskiri ei tule kohale ka siis kui näiteks postkast on täis. Kui seda juhtub mitmel korral, siis süsteem lõpetab uudiskirja saatmise sellele aadressile. Tühjenda oma postkasti ja uuenda oma tellimust e-posti teel.

Sinu e-posti programm võib automaatselt sorteerida uudiskirja mõnda kindlasse kausta (nt Pakkumised või Rämpspost). Seetõttu peaksid sa oma postkastis ka teisi kaustu kontrollima.

Kuidas ma saan uudiskirjast loobuda?

Vajuta „Unsubscribe from newsletter” linki uudiskirja allosas. Sa võid uudiskirjast loobuda ka kirjutades meie klienditeeninduse e-postile.

Mis vahe on Viking Line Club Soomel, Ahvenamaal, Rootsil ja Eestil?

Viking Line Club Soome,  Viking Line Club Ahvenamaa, Viking Line Club Rootsi ja Viking Line Club Eesti on erinevad organisatsioonid oma toodete ja hinnastamiskriteeriumidega. Soodustused ja pakkumised on mõeldud teenima vastava riigi reisijaid kõige efektiivsemalt.

Kuidas ma oma liikmelisusest saan loobuda?

Palun võta ühendust meie klienditeenindusega e-posti teel.

Kuidas te kasutate minu isikuandmeid?
Võid muuta isikuandmete staatust või lõpetada liikmestaatuse võttes ühendust Viking Line Club’i klienditeenindusega e-maili teel. Muutmine: võid muuta staatust selliselt, et Viking Line Club ei saada sulle pakkumisi ega kasuta Sinu andmeid turunduslikel eesmärkidel (eemaldad ennast uudiskirjade saajate nimekirjast). Sellisel juhul ei kogune Sulle ka boonuspunkte ehk Paate. Sellisel juhul ei saadeta Sulle ka pakkumisi ja soodustusi, mis põhinevad kehtiva punktisaldo andmetel (nagu näiteks Plus-taseme liikmelisus). Saad reisida jätkuvalt klubihindadega, kasutada kehtivaid soodustusi nii maal kui merel. Liikmelisuse lõpetamine: Võid ka liikmelisuse lõpetada. Sellisel juhul teavita meie Viking Line Club klienditeenindust ja me eemdaldame Sind andmeregistrist täielikult.