Tagasimakse

Tagasimakseid vormistatakse ainult juhul, kui reis on tühistatud reeglite kohaselt.

Broneeringuid saab muuta, tühistada või edasi lükata hiljemalt 24 tundi enne reisi algust meie klienditeeninduse kaudu telefonil 1719 või meie kodulehel online-broneerimissüsteemis.

Tagasimakseid vormistatakse ainult juhul, kui reis on tühistatud reeglite kohaselt. Juba alustatud reisi kasutamata osadest ei tehta tagasimaksu.

Kui minekut ei ole kasutatud ega tühistatud, on laevafirmal õigus tühistada ka tagasitulek.

Kui broneeringut ei ole õigeaegselt muudetud või annulleeritud, ei ole võimalik tellimusest tagasimakset vormistada ega juba tasutud summat uue tellimuse tarbeks kasutada.

Tagasimakse

Tagasimakseid tehakse samale pangaarvele, millelt reis tasuti.

Tagasimaksete puhul arvestatakse reisi maksumusest maha 10% või vähemalt 10 €. See tähendab, et kui reisi maksumus on kuni 100 €, arvestatakse sellest maha 10 €. Kui reisi maksumus ületab 100 €, jäetakse tühistamiskuludeks 10% reisi koguhinnast.

Juhul kui esitate arstitõendi või reisile on ostetud tühistamiskaitse, tagastatakse reisi maksumus täielikult. Ühtlasi saab reisi vahetada mõne muu Viking Line`i reisi vastu, mis toimub 6 kuu jooksul reisi algsest toimumiskuupäevast.