Piletite registreerimine

Piletite registreerimisel terminali kassas palume esitada broneerimiskinnituse või -numbri ja reisidokumendid, mille alusel väljastatakse pardakaardid. Reisijal peab reisile minnes olema kaasas kehtiv reisidokument, milleks on ID-kaart või pass. Dokumendi puudumisel on laevafirmal õigus reisijat laevale mitte lubada.

Pardakaart

Pardakaardi olemasolu kontrollitakse enne laevale pääsemist. Pardakaart kehtib ainult antud reisil. Peale piletite registreerimist ei ole enam võimalik antud reisi muuta. Piletite registreerimise käigus väljastatakse ka teiste ettemakstud teenuste kupongid (söögikupongid, kajutikaardid jm). Kasutamata pardakaarte ja teenuste kuponge tagasi ei osteta. Kaotatud pardakaarte ei hüvitata.

Autoga reisijad

Autoga reisijad peavad olema sadamas 1,5 tundi enne reisi algust ja valmis laeva sõitma hiljemalt 45 minutit enne väljumist. Kaubavedu teostavad sõidukid peavad olema pardalesõiduks valmis hiljemalt 60 minutit enne reisi algust. Hiljem saabunud reisijate ja autode broneeringud muutuvad kehtetuks. Autotekile reisi ajal ei pääse.

Autota reisijad

Autota reisijad peavad olema pardale minekuks valmis hiljemalt 30 minutit enne väljumist. Hiljem saabunud reisijate broneeringud ei ole enam kehtivad.

Laevale registreerimise ajad

Piletite registreerimine algab 1,5 tundi enne laeva väljumist. Piletite registreerimine ja pääs laeva suletakse Tallinnas 20 minutit enne väljumist, teistes sadamates 10 minutit enne väljumist.
Peale check-in'i sulgemist enam laevale ei pääse.

Iseteeninduslikud check-in automaadid

Helsingi, Turu ja Stockholmi terminalides on laevale registreerimiseks iseteenindusautomaadid, kus autota reisijad saavad end laevale registreerida. Vajadusel assisteerib personal. Check-in'i automaadid avatakse kaks tundi enne laeva väljumist. 

Check-in'i automaatides saab laevale registreerida juhul, kui broneering on makstud. Vaja läheb broneerimisnumbrit ja Viking Club'i kaarti. Auomaat väljastab nii laevapiletid kui ka lisateenuste voucher'id.

NB! Check-in tuleb teha kassas, kui:
- broneering on maksmata;
- reisijal on kinkekaart või kupong, mis tuleb loovutada kassas;
- broneeringus on sõiduk;
- andmed reisijate kohta puuduvad;  
- tegemist on rühmareisiga;
- tegemist on bussi- või veokijuhi reisiga.