Korduma kippuvad küsimused

Miks ei õnnestu klubiliikmeks registreerumine?

Kontrolli, et kõik tärniga märgitud* kohustuslikud väljad oleksid täidetud. Registreerumine õnnestus, kui peale ankeedi täitmist ja saatmist jõuad  "Täname registreerumast" lehele, mis kinnitab, et registreerumine õnnestus ja kus on kirjas ka kliendinumber.
Vastav kinnitus saadetakse ka e-postile.

Kuidas olla kindel, et "Muuda andmeid" lehekülje muudatused on salvestatud?

Kui oled muutnud oma andmeid ja klikkinud nupule "Uuenda andmeid", avaneb uus lehekülg kinnitades - "Kliendiandmeid on uuendatud järgmiselt". 

Kas Viking Clubi liikmelisus on tasuta?

Jah, Viking Clubiga liitumine, liikmelisus ning klubikaart on tasuta.

Miks on e-posti aadress kohustuslik?

Viking Club on internetipõhine ning kõik uudised nii eripakkumistest ja soodustustest kui ka muud teated saadame e-posti teel.
Sisesta alati täpne postiaadress, et saaksime Sulle postitada kliendikaardi.

Miks ma ei ole saanud Viking Clubilt e-postiga uudiskirja, kuigi olen püsiklient?

Kui e-posti aadress on kehtiv ja õigesti kirjutatud, siis jõuavad klubiuudised Sinuni automaatselt. Oma e-posti aadressi saad uuendada Muuda andmeid lehel või teatada sellest aadressil  vikingclub@vikingline.ee.
Kui kirjad kohale ei jõua, tasuks osa vanast postist ära kustutada, sest e-posti teenuse pakkujad on piiranud postkasti suurust.

Mida tähendab: liikmelisus on ainuisikuline?

Viking Clubi liikmelisus on ainuisikuline - see tähendab, et klubisoodustuste saamiseks peab klubiliige olema ise kaasreisija. Klubikaardi kasutada andmine sõpradele-tuttavatele on keelatud. Sama pere kõik liikmed võivad kuuluda Viking Clubisse, ühist perekaarti meil hetkel ei ole. NB! Klubikaart kehtib ainult eraisikutele!

Miks on tarvis kliendinumbrit?

Kliendinumber tuleb esitada alati reisi broneerides Viking Clubi soodushindade saamiseks. Sisestades kliendinumbri meie broneerimissüsteemis täituvad väljad kliendiandmetega automaatselt, mis hõlbustab ja kiirendab broneerimist.

Millal saan klubikaardi?

Klubikaart saadetakse Teie poolt antud postiaadressile 1 kuu jooksul alates registreerumisest. Kaarte postitatakse ainult Eesti Vabariigi siseselt.

Registreerusin klubiliikmeks ja olen kohe-kohe reisile minemas. Mul aga ei ole veel klubikaarti. Mida teha?

Prindi välja oma Viking Clubi registreerumiskinnitus ja esita see terminali check-in'is ja soodustuste saamiseks ka laeva kassas.

Mis kasu on kliendikaardist?

Kliendikaardil on kirjas kliendinumber ning selle esitamisel tõestad oma liikmelisust. Kaart tuleb esitada terminalis check-in-is, laeval ja maal klubisoodustuste saamiseks. NB! Kõikidel Viking Clubi liikmetel peab olema kliendikaart.
Uutel liikmetel, kellel kliendikaarti veel ei ole, tuleb reisile minnes kaasa võtta Viking Clubi registreerumiskinnitus, mis kehtib 1 kuu peale registreerumist.

Vajan uut klubikaarti, kuidas toimida?

Võta ühendust vikingclub@vikingline.ee ja me tellime Sulle uue kliendikaardi. Kirjas märgi kindlasti ära ka täpne aadress, kuhu kaart toimetatakse. Kliendinumber jääb samaks.

Kas reiside või laeval tehtud ostude eest koguneb ka punkte?

Viking Clubi kaardil punktide boonussüsteem puudub.  

Olen Soome Viking Clubi liige, kuid nüüd soovin liituda Viking Club Eestiga. Mida teha?

Palun saatke teade vikingclub@vikingline.ee, kui soovite oma Soome liikmelisuse tühistada.